Kako savetovalište funkcioniše?

1. Korak

Za lakši odabir stručnjaka, upoznajte se sa članovima našeg tima i oblastima njihove stručne podrške na stranici Naši stručnjaci.

2. Korak

Da biste zakazali sastanak, potrebno je da se registrujete ili prijavite na naš servis. Ovo možete da učinite klikom na dugme Pristupi/Registracija u gornjem desnom uglu ovog sajta.

3. Korak

Otvoriće vam se novi prozor sa formom za registraciju.

Ukoliko nemate nalog, potrebno je da odaberete opciju "Registracija korisnika". Po popunjavanju forme, kliknite na dugme “Registrujte se”. Nakon toga, stići će Vam mejl sa linkom za potvrdu registracije. Klikom na link vraćate se na vebsajt servisa i Vaš nalog je sada otvoren!

Ukoliko već imate nalog, potrebno je da kliknete na opciju "Prijava korisnika". Upišete Vaš mejl i lozinku, i kliknite na dugme "Prijavite se", nakon čega ćete imati pristup zakazivanju.

Napomena: u retkim slučajevima, mejl sa linkom za potvrdu može završiti u ''Spam'' ili ''Junk'' folderu, pa proverite ove foldere ukoliko Vam mejl ne stigne u Inbox folder.

4. Korak

Sada možete da zakažete sastanak sa željenim stručnjakom. Klikom na opciju u gornjem levom uglu “Zakažite termin” otvara se forma za zakazivanje. Kada izaberete oblast savetovanja i stručnjaka, automatski će se otvoriti prozor sa raspoloživim terminima.

Napomena: Termin je moguće zakazati najmanje 7 dana pre dana željene sesije.

5. Korak

Izaberite termin koji Vam odgovara, a u polju na narednoj stranici opišite specifičnu situaciju (problem) o kojoj želite da razgovarate sa stručnjakom i pritisnite dugme “Zakaži sesiju”.

6. Korak

Kako bi Vaša sesija bila odobrena, kao poslednji korak, potrebno je da na mejl savetovaliste@autizam.org.rs pošaljete skeniranu dijagnozu - mišljenje lekara, pomoću koje ćemo utvrditi da osoba sa autizmom zbog koje nam se obraćate za savetovanje već poseduje nezavisnu kliničku dijagnozu poremećaja iz spektra autizma.

7. Korak

U narednih nekoliko dana će Vam stići e-mail koji potvrđuje da je video sastanak zakazan i koji sadrži sve informacije o sastanku. Dan pred sastanak će Vam kao podsetnik stići još jedan e-mail sa linkom za sastanak.

8. Korak

Na dan sastanka je preporučljivo da se ulogujete u sistem 10-ak minuta ranije kako biste se osigurali da Vam mikrofon i kamera rade i kako biste se osigurali da je internet konekcija u redu. Da biste pristupili sastanku, možete kliknuti na link koji ste dobili u e-mailu ili se ulogovati direktno na sajtu klikom na dugme “Prijavi se” i zatim na stranicu “Moji sastanci”.

Imate pitanje? Kontaktirajte nas!